Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość objętą decyzją Prezydenta Miasta Częstochowy znak GK.5541-13/09 z dnia 19 października 2009 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn „Budowa pasa drogowego ulicy Tatrzańskiej w Częstochowie wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudową kolidującej infrastruktury technicznej", oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 244/1 o pow. 0,0012 ha, obręb Wielki Bór k.m. 6. Działka ta ma nieuregulowany stan prawny. Ogłoszenie obowiązuje w dniach 4-18 lutego 2019r.

Załączniki

ogłoszenie pdf, 429 kB metryczka

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij