Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

 
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, oznaczone w ewidencji gruntów i budynków jako działki:

- nr 161/17 o pow. 0,0008 ha, obręb 145,

- nr 161/15 o pow. 0,0028 ha, obręb 145,

- nr 161/14 o pow. 0,0019 ha, obręb 145,

- nr 161/13 o pow. 0,0016 ha, obręb 145,

nabyte z mocy prawa na rzecz Gminy Miasto Częstochowa, opisane w decyzji Prezydenta Miasta Częstochowy wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 2/2014 z dnia 4 lipca 2014 r. znak AAB.7011.24.2014, przeznaczone pod inwestycje drogową pn: „Budowa ulicy Kopcowej w Częstochowie". Ogłoszenie obowiązuje od dnia 12 lipca 2019 r. do dnia 26 lipca 2019 r. Szczegóły w załączniku.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij