I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:


III. Opłaty:

  • 5 zł opłaty skarbowej za każdą stronę duplikatu.
  • W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

IV. Termin załatwienia sprawy:

  • 30 dni

V. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej 

VI. Miejsce załatwienia sprawy:

  • ul. Śląska 11/13, Parter - hol, Biuro Obsługi Interesanta stanowisko C
    tel.: 34 37-07-208 
    e-mail: aab@czestochowa.um.gov.pl

VII. Godziny pracy:

  • poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530;
    wtorek: 730 - 1700

VIII. Uwagi:

  • wnioski należy składać w Biurze Obsługi Interesanta (stanowisko nr C, tel. 34 3707-208).