I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia o figurowaniu w ewidencji gruntów i budynków - F-GK0221
    do pobrania: F-GK0221.doc, F-GK0221.pdf

III. Opłaty:

  • 17 zł opłaty skarbowej za zaświadczenie.
  • W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

IV. Termin załatwienia sprawy:

  • 7 dni

V. Jednostka odpowiedzialna:

  • Urząd Miasta Częstochowy

VI. Miejsce załatwienia sprawy:

  • Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta, ul. Śląska 11/13, pokój 3.
    tel.: 34 37-07-306
    e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl

VII. Godziny pracy:

  • poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530;
  • wtorek: 730 - 1700