I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej;
  • Zarządzenie Nr 3127/06 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 3 lipca 2006 r. w sprawie ustanowienia wyróżnienia ''Mecenas Kultury'';
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:


III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • brak

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • wnioski przyjmowane są do 31 lipca br.; wyróżnienie jest wręczane podczas koncertu organizowanego w ramach ''Dni Częstochowy''

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Kultury, Promocji i Sportu

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • Al. Najświętszej Maryi Panny 45 a, pokój 13
    tel.: 34 37-07-466 
    e-mail: kps@czestochowa.um.gov.pl
    Pracownik: Katarzyna Strojec
  • Wnioski należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta ul. Śląska 11/13, pokój nr 3.

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:  

  • brak

XI. Uwagi:

  • brak

Klauzula informacyjna