I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • Zarządzenie nr k.12.2021 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 1 kwietnia  2021 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Częstochowy.

II. Wymagane wnioski:

  • wniosek o objęcie patronatem Prezydenta Miasta Częstochowy Krzysztofa Matyjaszczyka imprez o charakterze lokalnym i ponadlokalnym - F-WIK0021
    do pobrania: F-WIK0021.doc, F-WIK0021.pdf

III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • program przedsięwzięcia, 
  • krótka charakterystyka organizatora przedsięwzięcia, 
  • kontakt z osobą odpowiedzialną za przedsięwzięcie, 
  • projekt materiałów informacyjnych dotyczących imprezy (np. zaproszenie, plakat, folder, itp.), 
  • ewentualnie inne załączniki - np.rekomendacje.

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • wniosek powinien zostać złożony na 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia; termin załatwienia sprawy do 30 dni.

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Informacji i Komunikacji

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:


IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy: 

  • brak

XI. Uwagi:

  • Wydział Informacji i Komunikacji wydaje opinię - ostateczna decyzja należy do Prezydenta Miasta.

Klauzula informacyjna