I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
  • Uchwała Rady Miasta Częstochowy Nr 729.XLVIII.2017 z 22 grudnia 2017 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami miasta Częstochowy;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:

  • wniosek o oddanie w użytkowanie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Częstochowa - F-MN0091
    do pobrania: F-MN0091.doc, F-MN0091.pdf

III. Dokumenty do wglądu:

  • statut osoby prawnej;
  • aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego.

IV. Termin załatwienia sprawy:

  • uzależniony od specyfiki konkretnej sprawy

V. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego

VI. Miejsce załatwienia sprawy:

  • ul. Jerzego Waszyngtona 5, pokoje: 314, 309, 309A
    tel.: 34 37-07-844, 34 37-07-814, 34 37-07-809, 34 37-07-829
    e-mail: mn@czestochowa.um.gov.pl
    Pracownicy: Piotr Drzazga, Mariusz Gładzik, Gabriela Mszyca, Renata Bodzińska, Paulina Wąsowicz, Magdalena Olejarz

  • Wnioski należy składać w Kancelarii Urzędu pokój 3, ul. Śląska 11/13 lub w sekretariacie Wydziału Mienia i Nadzoru Właścicielskiego pokój 211, ul. Jerzego Waszyngtona 5.

VII. Godziny pracy:

  • poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530;
  • wtorek: 730 - 1700