I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:

  • wniosek o udostępnienie dokumentacji z Archiwum Urzędu Miasta Częstochowy - F-NA0041
    do pobrania: F-NA0041.doc, F-NA0041.pdf

III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • brak

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • miesiąc

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Nadzoru i Administracji

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • Archiwum
    ul. Focha 19/21,

    tel.: 34 37-07-491
    e-mail: na@czestochowa.um.gov.pl

  • Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta, ul. Śląska 11/13, pokój 3.

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:  

  • brak

XI. Uwagi:

  • brak


Klauzula informacyjna