I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:


III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • brak

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • 7 dni

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Nadzoru i Administracji

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • Archiwum
    ul. Focha 19/21, 
    tel.: 34 37-07-491
    e-mail: na@czestochowa.um.gov.pl

  • Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta, ul. Śląska 11/13, pokój 3.

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:

  • Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Częstochowy w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia o zatrudnieniu lub postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia o treści żądanej przez interesanta.

XI. Uwagi:


Klauzula informacyjna