W związku z zagrożeniem epidemicznym możliwe jest składanie dokumentów w postaci papierowej przez nadanie w placówce pocztowej.


I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:


III. Wymagane załączniki:

  • dokumentacja geologiczna w 4 egzemplarzach w postaci papierowej i w 4 egzemplarzach w postaci elektronicznej, opracowana przez uprawnioną osobę;
  • dowód zapłaty opłaty skarbowej.

IV. Opłaty:

  • opłata skarbowa 10 zł;

  • W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

V. Termin załatwienia sprawy:

  • 2 miesiące

VI. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

VII. Miejsce załatwienia sprawy:


VIII. Godziny pracy:

  • poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530;
  • wtorek: 730 - 1700