W związku z ograniczeniami związanymi z rozprzestrzenianiem się koronawirusa wnioski można składać tylko poprzez platformy ePUAP lub SEKAP, a także listownie za pośrednictwem operatora pocztowego np. Poczta Polska.


I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowe;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:

  • wniosek do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego składany po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzania planu - F-PP0031
    do pobrania: F-PP0031.doc, F-PP0031.pdf

III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • brak

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • Uzależniony od prowadzonej procedury planistycznej.

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Miejska Pracownia Urbanistyczno-Planistyczna

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • ul. Katedralna 8/57, III piętro, pokój 35
    tel.: 34 37-07-881 
    e-mail: mpup@czestochowa.um.gov.pl 

    Pracownicy: Aleksandra Wójcik, Renata Gajecka, Marlena Zębik-Głąb

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:  

  • brak

XI. Uwagi:

  • Wniosek stanowi materiał do prac planistycznych, o sposobie rozpatrzenia wniosku decyduje Prezydent.

Klauzula informacyjna