I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  - F-PP0151
    do pobrania: F-PP0151.doc, F-PP0151.pdf

III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • brak

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • Mapa ewidencyjna obejmująca wnioskowaną działkę/działki lub wypis z rejestru gruntów.

V. Opłaty:

  • 17 zł opłaty skarbowej w przypadku wydania zaświadczenia

    W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • 7 dni

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Miejska Pracownia Urbanistyczno-Planistyczna, tel. 34 37-07-888

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • ul. Legionów 52
    tel.: 34 37-07-881 
    e-mail: mpup@czestochowa.um.gov.pl

    Wnioski należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Częstochowy pokój nr 3, ul. Śląska 11/13.

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:

  • Wyłącznie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, wniesione za pośrednictwem Prezydenta Miasta Częstochowy, w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia.

XI. Uwagi:

  • brak

Klauzula informacyjna