I. Podstawa prawna:

  • Zarządzenie Nr 887.2016 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie realizacji uchwały Nr 901/L/2014 Rady Miasta Częstochowy z dnia 24 marca 2014 r. w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Częstochowy na lata 2014-2020” w zakresie działań na rzecz rodzin wielodzietnych.

II. Wymagane wnioski:

  • deklaracja przystąpienia do Projektu "Częstochowa dla rodziny", stanowiąca załącznik nr 3 do Regulaminu Projektu ''Częstochowa dla rodziny +'' - F-PS0071
    do pobrania: F-PS0071.doc, F-PS0071.pdf

III. Termin załatwienia sprawy:

  • bezzwłocznie

IV. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Polityki Społecznej

V. Miejsce załatwienia sprawy:

  • Urząd Miasta Częstochowy 
    Biuro Obsługi Interesanta (parter, stanowiska 4) (grupa B) 
    ul.Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa

  • Częstochowskie Centrum Wsparcia Rodziny
    ul. Sułkowskiego 9
    42-202 Częstochowa
    tel. 502 985 101

VI. Godziny pracy:

  • Urząd Miasta Częstochowy:
    • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

  • Częstochowskie Centrum Wsparcia Rodziny:
    • poniedziałek, środa, czwartek, : 730 - 1530;
    • wtorek: 730 - 1600;
    • piątek: 730 - 1500.

VII. Uwagi:


Klauzula informacyjna