I. Podstawa Prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • Uchwała Nr 638.XLVI.2021 Rady Miasta Częstochowy z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie w sprawie przyjęcia Wieloletniego programu współpracy Miasta Częstochowy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na lata 2021-2025 ;
  • Zarządzenie nr k.12.2021 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 1 kwietnia  2021 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Częstochowy;
  • Zarządzenia Nr 2368.2022 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 23 sierpnia 2022 r. w sprawie ustanowienia Nagrody Prezydenta Miasta Częstochowy za działalność w organizacjach pozarządowych oraz ustalenia regulaminu jej przyznawania.

II. Wymagane wnioski i oświadczenia:

  • wniosek o przyznanie nagrody Prezydenta Miasta Częstochowy za działalność w organizacjach pozarządowych wraz z oświadczeniami
    do pobrania: F-PS0094.doc

III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • fotografia lub scan fotografii nominowanego

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy:


VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Referat Ekonomii Społecznej Wydział Polityki Społecznej

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta, ul. Śląska 11/13, pokój 3;
  • pocztą na adres: Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13 
    42-217 Częstochowa (decyduje data wpływu do Urzędu),
  • elektronicznie: wyłącznie poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie e-PUAP – (wniosek musi być opatrzony podpisem kwalifikowanymi).
    tel.: 34 37-07-480, 34 37-07-493
    e-mail: ps@czestochowa.um.gov.pl; ngo@czestochowa.um.gov.pl

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:  

  • brak

XI. Uwagi:


Klauzula informacyjna