I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

II. Wymagane wnioski:


III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • zdjęcie organizatora lub przewodniczącego zgromadzenia

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • z chwilą złożenia kompletnego wniosku

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Spraw Obywatelskich

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • w przypadku zawiadomienia za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgłoszenia można dokonać na adres e-mail: zgromadzenia@czestochowa.um.gov.pl;

  • w przypadku zgłoszenia faksem na numer faksu: 34 37-07-170;

  • ul. Jerzego Waszyngtona 5, pokój 104
    tel.: 34 37-07-754 

    Pracownik: Agnieszka Przybyła

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:

  • W przypadku decyzji o zakazie zgromadzenia, odwołanie wnosi się bezpośrednio do sądu okręgowego właściwego ze względu na siedzibę organu gminy w terminie 24 godzin od jej udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej.

XI. Uwagi:

  • brak

Klauzula informacyjna