I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie;
  • Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:


III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • W przypadku zmian w składzie zarządu załącza się następujące dokumenty:
    1. Kopia (poświadczona za zgodność z oryginałem) lub oryginał protokołu walnego zebrania wraz uchwałami - protokół posiedzenia zarządu.
    2. Kopia (poświadczona za zgodność z oryginałem) lub oryginał listy obecności na walnym zebraniu - posiedzeniu zarządu.

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:


VI. Termin załatwienia sprawy:

  • miesiąc

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Kultury i Sportu

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • Al. Najświętszej Maryi Panny 45 a, pokój 3
    tel.: 34 37-07-553 
    e-mail: ks@czestochowa.um.gov.pl  

    Pracownik: Janusz Sośniak

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:  

  • brak

XI. Uwagi:

  • brak

Klauzula informacyjna