I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach

II. Wymagane wnioski:

  • Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia - F-BZK0011
    do pobrania: F-BZK0011.doc, F-BZK0011.pdf

    powyższy wniosek nie jest drukiem obligatoryjnym, ma charakter pomocniczego wzoru.

  • Organizator zgromadzenia, o którym mowa w art. 21 (w przypadku gdy organizator zgromadzenia uzna, że planowane zgromadzenie nie będzie powodować utrudnień w ruchu drogowym, a w szczególności powodować zmiany w jego organizacji, do organizacji takiego zgromadzenia organizator może zastosować przepisy niniejszego rozdziału), zawiadamia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia właściwe gminne (miejskie) centrum zarządzania kryzysowego, nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia, podając:

    1) imię i nazwisko organizatora zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim;

    2) datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz ewentualną trasę przejścia ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia;

    3) ewentualne zagrożenia, które w jego ocenie mogą pojawić się w trakcie zgromadzenia.

III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • brak

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • bez zbędnej zwłoki;
  • zgłoszenia zgromadzenia w dokonuje się do Miejsko-Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Częstochowie:

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Częstochowy

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:


IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:

  • brak

XI. Uwagi:

  • brak

Klauzula informacyjna