[start]Obowiązuje od 29. 01. 2024 r. do 20. 02. 2024 r.[koniec]

OGŁOSZENIE
Prezydenta Miasta Częstochowy
z dnia 18 stycznia 2024 r.
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony w Częstochowie, w dzielnicach Ostatni Grosz i Wrzosowiak, w rejonie ulicy Jagiellońskiej i Alei Niepodległości.

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (jt. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) ogłaszam, że w dniu 30 listopada 2024 roku Rada Miasta Częstochowy podjęła Uchwałę Nr 1131.LXXXIV.2023 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony w Częstochowie, w dzielnicach Ostatni Grosz i Wrzosowiak, w rejonie ulicy Jagiellońskiej i Alei Niepodległości.

Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. projektu  zmiany planu miejscowego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 lutego 2024 roku

Wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.

Składający wniosek do ww. projektu zmiany planu miejscowego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Wnioski należy składać za pomocą formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509). Formularz do wypełnienia dostępny jest w Urzędzie Miasta Częstochowy oraz na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Częstochowy, w zakładce „Poradnik Interesanta” - Kategoria sprawy: Planowanie przestrzenne – Nazwa sprawy: PP003 – Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego - wniosek do aktu planowania  przestrzennego lub jego zmiany składany po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia aktu lub jego zmiany. 

Wnioski na wyżej wymienionym formularzu należy dostarczyć do Urzędu Miasta Częstochowy na jeden z poniższych sposobów:

  1. złożyć bezpośrednio w kancelarii Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13 (pokój nr 3), 42-217 Częstochowa lub w siedzibie Miejskiej Pracowni Urbanistyczno-Planistycznej przy ul. Legionów 52, pokój nr 234 (II piętro) 42-202 Częstochowa, w godzinach pracy urzędu,
  2. przesłać listownie pod jeden z ww. adresów,
  3. przesłać w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: info@czestochowa.um.gov.pl. lub za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP.

Wykaz wniosków do projektu zmiany planu miejscowego wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem, zgodnie z art. 8k ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, sporządzony zostanie przed rozpoczęciem konsultacji społecznych i zostanie podany do publicznej wiadomości poprzez publikację Zarządzenia Prezydenta Miasta Częstochowy w tej sprawie, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Częstochowy https://bip.czestochowa.pl, w zakładce „PREZYDENT MIASTA” - Zarządzenia.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Częstochowy jest Prezydent Miasta Częstochowy z siedzibą w Częstochowie (42-217) przy ul. Śląskiej 11/13. Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia złożonego wniosku. Każdy ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania. Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Częstochowy https://bip.czestochowa.pl, w zakładce „Poradnik interesanta” – kategoria sprawy: Planowanie przestrzenne – nazwa sprawy: PP003 - Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego – wniosek do aktu planowania  przestrzennego lub jego zmiany składany po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia aktu lub jego zmiany – Klauzula informacyjna.

Z up. Prezydenta Miasta 
(-) Bartłomiej Sabat 
Zastępca Prezydenta Miasta Częstochowy