Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70

e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
adres do e-Doręczeń: AE:PL-83220-59430-SSBHG-21
skrzynka do e-Doręczeń


NIP Gminy Miasta Częstochowa: 5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.72.2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy – 17 części
Status zamówienia aktualne
Nr sprawy IZ.271.72.2025
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie przez platformę e-zamowienia

Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff72101d-c126-4bde-8703-70021e45c1e1  

Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff72101d-c126-4bde-8703-70021e45c1e1

Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów oraz akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy – 17 części:

CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa wraz z instalacją kolorowych (5 sztuk) oraz czarno-białych (10 sztuk) urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu zarządzania wydrukiem 

CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa 20 sztuk drukarek nabiurkowych małych

CZĘŚĆ 3: Zakup i dostawa 4 sztuk drukarek kodu kreskowego

CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa 4 sztuk skanerów

CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa 15 sztuk laptopów dla kadry zarządzającej

CZĘŚĆ 6: Zakup i dostawa laptopa dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

CZĘŚĆ 7: Zakup i dostawa wraz z instalacją 3 sztuk przełączników sieciowych

CZĘŚĆ 8: Zakup i dostawa 90 sztuk stacji roboczych All in One

CZĘŚĆ 9: Zakup i dostawa 2 sztuk laptopów dla Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

CZĘŚĆ 10: Zakup i dostawa kolorowego urządzenia dla Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

CZĘŚĆ 11: Zakup i dostawa 30 sztuk stacji graficznych All in One

CZĘŚĆ 12: Zakup i dostawa laptopa dla Wydziału Geodezji i Kartografii

CZĘŚĆ 13: Zakup i dostawa 2 sztuk Projektorów Multimedialnych prezentacyjnych dla Wydziału Geodezji i Kartografii

CZĘŚĆ 14: Zakup i dostawa 5 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych FAX dla Wydziału Geodezji i Kartografii

CZĘŚĆ 15: Zakup i dostawa 2 sztuk skanerów z automatycznym podajnikiem dokumentów ADF z opcją skanowania ręcznego i dwustronnego dla Wydziału Geodezji i Kartografii

CZĘŚĆ 16: Zakup i dostawa 3 sztuk komputerów typu All in One dla Wydziału Geodezji i Kartografii

CZĘŚĆ 17: Zakup i dostawa oprogramowania dla Wydziału Geodezji i Kartografii (2 sztuki oprogramowania Microsoft 365 E3 EEA (no Teams) - subskrypcja roczna (1 rok) oraz 6 sztuk oprogramowania Nitro PDF Pro 14)

Powiadom znajomego