I. Podstawa Prawna:

  • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:


III. Opłaty:

W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). 


IV. Termin załatwienia sprawy:

miesiąc


V. Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej 


VI. Miejsce załatwienia sprawy:

ul. Śląska 11/13, Parter - hol, Biuro Obsługi Interesanta stanowisko C
tel.: 34 37-07-208 
e-mail: aab@czestochowa.um.gov.pl


VII. Godziny pracy:

od poniedziałku do piątku: 730 - 1530