Zgodnie z Zarządzeniem nr 841.2020 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozpowszechnianiu się wirusa COVID-19 wśród mieszkańców Częstochowy i wynikającym z niego zamknięciem Urzędu Miasta Częstochowy dla interesantów - załatwianie spraw odbywa się poprzez:

1. korespondencję tradycyjną - przesłanie kompletnych dokumentów na adres:
    Urząd Miasta Częstochowy,
 
   Wydział Kultury, Promocji i Sportu,
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa

2. za pośrednictwem platformy ePUAP, SEKAP.

W razie dodatkowych pytań należy kontaktować się telefonicznie z pracownikami zajmującymi się daną sprawą lub elektronicznie na adres kps@czestochowa.um.gov.pl.


I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

II. Wymagane wnioski:


III. Termin załatwienia sprawy:

  • Zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia. Decyzja o zakazie odbycia imprezy artystycznej lub rozrywkowej powinna być doręczona podmiotowi, który ją organizuje w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia.

IV. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Kultury, Promocji i Sportu

V. Miejsce załatwienia sprawy:

  • Al. Najświętszej Maryi Panny 45 a, pokój 13
    tel.: 34 37 07 466 
    e-mail: kps@czestochowa.um.gov.pl
    Pracownik: Hanna Bystra-Jędrecka

VI. Godziny pracy:

od poniedziałku do piątku: 730 - 1530


VII. Tryb odwoławczy:

  • Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 3 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie podlega rozpoznaniu w terminie 7 dni od dnia wniesienia. Niewydanie decyzji w tym terminie oznacza zgodę na odbycie imprezy. Decyzję wydaną w wyniku wniesienia odwołania doręcza się w terminie 3 dni.