W związku z zagrożeniem związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo interesantów oraz pracowników UM, wniosek o o wydanie kopii dokumentacji kadrowo - płacowej, należy przesłać listownie na adres Urzędu Miasta Częstochowy (ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa) lub za pośrednictwem platformy ePUAP.


I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:


III. Termin załatwienia sprawy:

  • miesiąc

IV. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Nadzoru i Administracji

V. Miejsce załatwienia sprawy:

  • Archiwum
    ul. Focha 19/21,
    tel.: 34 37-07-491
    e-mail: na@czestochowa.um.gov.pl

  • Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta, ul. Śląska 11/13, pokój 3.

VI. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530