W związku z zagrożeniem epidemicznym porady udzielane są jedynie telefonicznie i drogą elektroniczną (email).


I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:

  • podanie (ewentualnie osobiście)

III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • brak

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • brak


VI. Termin załatwienia sprawy:

  • niezwłocznie

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:


IX. Godziny pracy:

  • poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530;
  • wtorek: 730 - 1700.

X. Tryb odwoławczy:  

  • brak

XI. Uwagi:

  • brak

Klauzula informacyjna