I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 16 października 1992 r. o orderach i odznaczeniach;
  • Rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 15 grudnia 2004 r. w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzorów odpowiednich dokumentów.

II. Wymagane wnioski:

  • brak

III. Wymagane załączniki:

  • brak

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • dokument tożsamości wnioskodawcy (dowód osobisty lub paszport);

V. Opłaty:

  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • wnioski o przyznanie medali wysyłane są do Kancelarii Prezydenta RP, jednak ze względu na zakaz organizowania zgromadzeń, uroczystości wręczenia medali nie są organizowane – do odwołania.

VII. Jednostka odpowiedzialna:


VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • W związku z sytuacją wywołaną koronawirusem zgłoszenia jubilatów przyjmowane są tylko telefonicznie pod nr tel.: 34 37-07-483.

IX. Godziny pracy:

  • poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530;
    wtorek: 730 - 1700.

X. Tryb odwoławczy:  

  • brak

XI. Uwagi:

  • Zgłoszenia jubileuszu mogą dokonać telefonicznie sami jubilaci lub inna osoba zainteresowana uhonorowaniem jubilatów, bez względu na stopień pokrewieństwa lub powinowactwa.

  • Ze względu na zakaz organizowania zgromadzeń, uroczystości wręczenia medali nie są organizowane – do odwołania.

Klauzula informacyjna