AAB007 - Wydawanie duplikatów decyzji administracyjnych
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | administracja architektoniczno-budowlana |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
II. Wymagane wnioski:
- wniosek w sprawie wydawania duplikatów decyzji administracyjnych - F-AAB0071
do pobrania: F-AAB0071.doc, F-AAB0071.pdf
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- brak
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- 5 zł opłaty skarbowej za każdą stronę duplikatu.
- W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
VI. Termin załatwienia sprawy:
- 30 dni
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- ul. Śląska 11/13, Parter - hol, Biuro Obsługi Interesanta stanowisko C
tel.: 34 37-07-208
e-mail: aab@czestochowa.um.gov.pl
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- brak
XI. Uwagi:
- wnioski należy składać w Biurze Obsługi Interesanta (stanowisko nr C, tel. 34 3707-208).