GK003 - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | geodezja i kartografia |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Geodezji i Kartografii |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
II. Wymagane wnioski:
- wniosek o ustalenie numeru porządkowego - F-GK0031
do pobrania: F-GK0031.pdf
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- zgodnie z informacją zawartą we wniosku
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- brak;
- W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
VI. Termin załatwienia sprawy:
- do 30 dni;
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Geodezji i Kartografii
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- ul. Jerzego Waszyngtona 5, pokój 300
tel.: 34 37-07-802
e-mail: egib@czestochowa.um.gov.pl
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- brak
XI. Uwagi:
- brak