GK011 - Wydawanie decyzji z zakresu ewidencji gruntów i budynków
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | geodezja i kartografia |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Geodezji i Kartografii |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków;
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
II. Wymagane wnioski:
- Przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji w razie konieczności należy uzgodnić zakres danych objętych zmianami oraz tryb postępowania w Referacie Ewidencji Gruntów i Budynków pok. 305, ul. Jerzego Waszyngtona 5 w godzinach pracy Urzędu.
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- dokumenty uzasadniające wydanie decyzji, tytuł własności do nieruchomości
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
VI. Termin załatwienia sprawy:
- miesiąc
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Geodezji i Kartografii
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- ul. Jerzego Waszyngtona 5, pokoje: 304, 305
tel.: 34 37-07-804, 34 37-07-805
e-mail: gk@czestochowa.um.gov.pl
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- Odwołanie do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Katowicach za pośrednictwem Prezydenta Miasta w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
XI. Uwagi:
- brak