GK022 - Zaświadczenie o figurowaniu w ewidencji gruntów i budynków
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym mieszkańców częstochowy |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Geodezji i Kartografii |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
II. Wymagane wnioski:
- wniosek o wydanie zaświadczenia o figurowaniu w ewidencji gruntów i budynków - F-GK0221
do pobrania: F-GK0221.doc, F-GK0221.pdf
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- brak
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- 17 zł opłaty skarbowej za zaświadczenie.
- W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
VI. Termin załatwienia sprawy:
- 7 dni
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Urząd Miasta Częstochowy
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta, ul. Śląska 11/13, pokój 3.
tel.: 34 37-07-306
e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- brak
XI. Uwagi:
- brak