MN008 - Oddawanie nieruchomości w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | gospodarka nieruchomościami |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
II. Wymagane wnioski:
- wniosek o oddanie w trwały zarząd nieruchomości stanowiących własność Gminy Częstochowa oraz Skarbu Państwa - F-MN0081
do pobrania: F-MN0081.doc, F-MN0081.pdf
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- brak
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- statut jednostki organizacyjnej
V. Opłaty:
- zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami
VI. Termin załatwienia sprawy:
- uzależniony od specyfiki sprawy
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- ul. Jerzego Waszyngtona 5, pokój 311
tel.: 34 37-07-811
e-mail: mn@czestochowa.um.gov.pl
Pracownik: Magdalena Olejarz - Wnioski należy składać w Kancelarii Urzędu pokój 3, ul. Śląska 11/13 lub w sekretariacie Wydziału Mienia i Nadzoru Właścicielskiego pokój 211, ul. Jerzego Waszyngtona 5.
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Częstochowy w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji - grunty Gminy.
- Do Wojewody Śląskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Częstochowy w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji - grunty Skarbu Państwa.
XI. Uwagi:
- brak