MN009 - Oddawanie nieruchomości w użytkowanie
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | gospodarka nieruchomościami |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Uchwała Rady Miasta Częstochowy Nr 729.XLVIII.2017 z 22 grudnia 2017 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami miasta Częstochowy;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
II. Wymagane wnioski:
- wniosek o oddanie w użytkowanie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Częstochowa - F-MN0091
do pobrania: F-MN0091.doc, F-MN0091.pdf
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- brak
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- statut osoby prawnej;
- aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego.
V. Opłaty:
- brak
VI. Termin załatwienia sprawy:
- uzależniony od specyfiki konkretnej sprawy
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- ul. Jerzego Waszyngtona 5, pokoje: 314, 312
tel.: 34 37-07-844, 34 37-07-814, 34 37-07-819
e-mail: mn@czestochowa.um.gov.pl
Pracownicy: Kinga Jachymska, Sławomir Matczak, Paulina Wąsowicz, Jagoda Szklarek. - Wnioski należy składać w Kancelarii Urzędu pokój 3, ul. Śląska 11/13 lub w sekretariacie Wydziału Mienia i Nadzoru Właścicielskiego pokój 211, ul. Jerzego Waszyngtona 5.
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- brak
XI. Uwagi:
- brak