NA001 - Przyjmowanie ofert przetargowych
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | przyjmowanie ofert przetargowych |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Nadzoru i Administracji |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
- Zarządzenie nr 952/12 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 17 lipca 2012 r. w sprawie zasad udzielania przez Gminę Miasto Częstochowa zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane.
II. Wymagane wnioski i oświadczenia:
- brak
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- brak
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- brak
VI. Termin załatwienia sprawy:
- oferty należy składać w terminach ogłoszonych przez Urząd Miasta
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Nadzoru i Administracji
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- ul. Śląska 11/13,
Biura Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1 i 2 (grupa A)
tel.: 34 37-07-250
e-mail: na@czestochowa.um.gov.pl
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- brak
XI. Uwagi:
- obieg dokumentacji w urzędzie reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. nr 14, poz. 67 ze sprost.)