W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

OŚR017 - Zatwierdzanie dokumentacji geologicznej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy ochrona środowiska, rolnictwo i leśnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa

W związku z zagrożeniem epidemicznym możliwe jest składanie dokumentów w postaci papierowej przez nadanie w placówce pocztowej.


I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagane wnioski:


III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • dokumentacja geologiczna w 2 egzemplarzach w postaci papierowej oraz w 4 egzemplarzach w postaci elektronicznej na informatycznych nośnikach danych opracowana przez osobę/ osoby posiadające stwierdzone odpowiednie kwalifikacje w zakresie wykonywania prac geologicznych,
  • dowód zapłaty opłaty skarbowej.

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • opłata skarbowa 10 zł;

  • W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • 2 miesiące

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:


IX. Godziny pracy:

  • poniedziałek - piątek: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:  

  • brak

XI. Uwagi:

  • brak

Klauzula informacyjna

Powiadom znajomego