Zd010 - Wniosek o zmianie danych zawartych w rejestrze żłobków i klubów dziecięcych
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | zdrowie i sprawy społeczne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Zdrowia |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców.
II. Wymagane wnioski:
- Wniosek o zmianie danych w rejestrze żłobków i klubów dziecięcych, składa się wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu Informacyjno-Usługowego Empatia. Emp@tia (https://empatia.mpips.gov.pl/) na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- w przypadku zmiany liczby miejsc w żłobku lub klubie dziecięcym:
-
- Decyzja potwierdzająca spełnienie wymagań przeciwpożarowych, o której mowa w art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.
- Decyzja potwierdzająca spełnienie wymagań sanitarno-lokalowych, o której mowa w art. 25 ust. 2a pkt 1 ww. ustawy w przypadku żłobków lub opinię, o której mowa w art. 25 ust. 2a pkt 2 ww. ustawy, w przypadku klubów dziecięcych.
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- brak
VI. Termin załatwienia sprawy:
- 30 dni od złożenia wniosku
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Zdrowia
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- ul. Śląska 11/13,
tel.: 34 37-07-613, 34 37-07-683
e-mail: zd@czestochowa.um.gov.pl
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- brak
XI. Uwagi:
- brak