W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

Obwieszczenie dot. wygaszenia decyzji o rejestracji pojazdów

Od 10 czerwca 2024 roku wygasną decyzje o rejestracji pojazdów, które spełniają następujące warunki: data wydania decyzji: przed 14 marca 2005 roku, brak ważnego badania technicznego: przez okres dłuższy niż 10 lat,
brak ubezpieczenia OC: przez okres dłuższy niż 10 lat.
Zasada ta nie dotyczy pojazdów zwolnionych z obowiązku badań technicznych, np. niektórych pojazdów zabytkowych.

W załączeniu wykaz pojazdów, których decyzje o rejestracji pojazdów z mocy prawa zostały wygaszone z dniem 10 czerwca 2024r.

Załączniki

Powiadom znajomego