Konsultacje społeczne dotyczące ustalenia nowych zasad gospodarowania odpadami w Częstochowie
Zarządzeniem nr 1152/12 Prezydenta miasta Częstochowy z dnia 2 listopada 2012 r. rozpoczęto konsultacje w sprawie ustalenia nowych zasad gospodarowania odpadami w Częstochowie - treść zarządzenia.
Konsultacje odbędą się w dniach od 02.11.2012 do 30.11. 2012 r. i będą prowadzone w trzech etapach:
1) w pierwszym etapie przeprowadzona zostanie kampania informacyjna skierowana do mieszkańców miasta Częstochowy dotycząca konsultowanych zagadnień,
2) w drugim etapie odbędą się spotkania konsultacyjne z mieszkańcami Częstochowy,
3) w trzecim etapie przeprowadzone zostaną wśród mieszkańców Częstochowy ankiety dotyczące zaproponowanych podczas konsultacji rozwiązań.
Zapraszamy wszystkich mieszkańców, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat zmian jakie wprowadza nowa ustawa oraz chcą wyrazić swoją opinię na spotkanie konsultacyjne, które odbędzie się 26 listopada 2012 roku o godzinie 17.00 w Sali Błękitnej Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Focha 19/21.
Ankietę wypełnić można za pośrednictwem Internetu pod adresem: www.konsultacje.czestochowa.pl
Ankiety dostępne są również w siedzibach Rad Dzielnic w godzinach ich dyżurów, w Informacji Ogólnej Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Śląskiej 11/13 oraz przy ul. Waszyngtona 5, w Biurze Inicjatyw Lokalnych i Konsultacji Społecznych, budynek Pałacu Ślubów, ul Focha 19/21, pokój 21, parter.
Konsultacje zakończyły się 30 listopada 2012 r.W formie ankiety swoją opinię wyraziło aż 3153 mieszkańców.
Raport z konsultacji społecznych dotyczących ustalenia nowych zasad gospodarowania odpadami w Częstochowie przekazany został Radzie Miasta Częstochowy, która ostatecznie podejmie decyzję o sposobie naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w naszym mieście.