W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

Obwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania.

Ogłoszenie obowiązuje w dniach od 22 listopada 2019 r. do 6 grudnia 2019 r. Dotyczy decyzji w sprawie o ustaleniu odszkodowania za nieruchomość, która posiada nieuregulowany stan prawny, nabytą z mocy prawa na rzecz Gminy Miasto Częstochowa, opisaną w decyzji Prezydenta Miasta Częstochowy wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2018 z dnia 12 marca 2018 r. znak AAB.7011.44.2017, przeznaczoną pod inwestycję drogową pn: „Budowa ul. Złotej w Częstochowie”, oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 34/1 o powierzchni 0,0026 ha obręb 193.
Szczegóły w załączniku.

Załączniki

Powiadom znajomego