W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

Karta nr 60/2024

Szczegóły
1. Numer karty / rok 60/2024
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
Wniosek o wydanie decyzji na usunięcie 11 szt. drzew z ternu inwestycji
6. Obszar, którego dokument dotyczy ul. Ekonomiczna 19
7. Znak sprawy OŚR.6131.2.20.2024
8. Dokument wytworzył ZF Automotive Systems Poland
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził ZF Automotive
11. Data zatwierdzenia dokumentu
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa tel. 34 3707416; e-mail: osr@czestochowa.um.gov.pl
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego