W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

ds. obsługi administracyjnej Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Justyna Szynkiel, Kłobuck
Uzasadnienie wyboru Oferta Pani Justyny Szynkiel spełniła wszystkie wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko pracy. Pani Szynkiel ukończyła Administrację na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, Zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Opolu, studia podyplomowe na kierunku Kadry i Płace w praktyce na Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej oraz posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe.
Ponadto Pani Justyna Szynkiel uzyskała najwyższy wynik ogółem spośród wszystkich kandydatów, ze wszystkich etapów selekcji zastosowanych w procedurze konkursowej.
Szczegóły
Stanowisko ds. obsługi administracyjnej Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Miejsce pracy Urząd Miasta Częstochowy,Wydział Zdrowia
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Kancelaria Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Śląskiej 11/13 w godzinach pracy urzędu lub elektronicznie do końca dnia 17.06.2024
Status rozstrzygnięte

Załączniki

Powiadom znajomego