W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.24.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 15 przy ul. Wirażowej 8 w Częstochowie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.24.2021
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp)
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Wartość zamówienia dowolna wartość
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie przez miniportal UZP
rozstrzygnięcie

ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w załącznikach

identyfikator ogłoszenia w miniportalu:

07a82ed4-2d81-4378-9d9d-cb81254b902d

 

link do ogłoszenia w miniportalu:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/07a82ed4-2d81-4378-9d9d-cb81254b902d

Załączniki

Powiadom znajomego