W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.58.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa energii elektrycznej dla 4 wydziałów Urzędu Miasta Częstochowy, 133 jednostek organizacyjnych i spółek skarbu Gminy Miasta Częstochowy, Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. oraz Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej w roku 2023.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy IZ.271.58.2022
Zamawiający Gmina Miasta Częstochowy
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem strony: https://miniportal.uzp.gov.pl

1. Więcej informacji w załącznikach.
2. Link do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/36fb29cf-fe62-4b42-90ec-fae3829d556c

Załączniki

Powiadom znajomego