W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.63.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup i dostawa serwera, przełączników zarządzalnych, urządzeń wielofunkcyjnych, plotera oraz pakietu licencji dla Urzędu Miasta Częstochowy – 6 części
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.63.2022
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp)
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia dowolna wartość
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Wykonawca składa podpisaną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu UZP https://miniportal.uzp.gov.pl
rozstrzygnięcie

w załącznikach

dokumenty w załącznikach

link do ogłoszenia w miniportalu:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3956d35a-c0ec-48a8-a9b1-8492780724f6

Identyfikator postępowania w miniportalu:

3956d35a-c0ec-48a8-a9b1-8492780724f6

Powiadom znajomego