W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.1.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Jana III Sobieskiego 15 w Częstochowie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.1.2023
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp)
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

zawarta umowa

Postępowanie prowadzone jest na platformie e-zamówienia pod adresem:

https://ezamowienia.gov.pl

 
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:


https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c5df93a-a5f0-11ed-9236-36fed59ea7dd 

Identyfikator postępowania: 
ocds-148610-5c5df93a-a5f0-11ed-9236-36fed59ea7dd

Powiadom znajomego