W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.67.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.67.2023
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp)
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie poprzez platformę e-zamowienia
rozstrzygnięcie

podpisano umowę

strona prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e42182e-634b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: 
ocds-148610-3e42182e-634b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

Powiadom znajomego