W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.77.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa – remont nawierzchni terenu Szkoły Podstawowej nr 27 ul. Rozdolna 5 w Częstochowie- II postępowanie.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy IZ.271.77.2023
Zamawiający Gmina Miasta Częstochowy
Tryb zamówienia tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp)
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamowienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-7c19e2db-99b7-11ee-9ee7-e2087ac16d09

Identyfikator postępowania: 

ocds-148610-7c19e2db-99b7-11ee-9ee7-e2087ac16d09

Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e‑Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). 

Powiadom znajomego