W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

IZ.271.78.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 4 części
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZ.271.78.2023
Zamawiający Gmina Miasto Częstochowa
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie przez e-platformę UZP
rozstrzygnięcie

w załącznikach na stronie prowadzonego postępowania

adres strony postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e37d6eff-b447-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

postępowanie ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

numer publikacji ogłoszenia: 56567-2024

numer wydania: Dz. U. S: 20/2024

data publikacji: 29/01/2024

Zakres zamówienia:
CZĘŚĆ 1: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wchodzących w skład systemów MAGISTRAT i  EUROBUDŻET w zakresie modułów MAGISTRAT/Księgowość Analityczna Należności MICOMP_KAN – moduły Ewidencja nieruchomości, Umowy i faktury, Przekształcenia oraz KAN_Integracja EGiB w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r., w zakresie pozostałych modułów wyszczególnionych w SOPZ pkt 6.4 - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.01.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1.1. do SWZ.

CZĘŚĆ 2: Świadczenie usługi opieki serwisowej systemu Komax, Portalu Pracownika oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy (RCP) w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1.2. do SWZ.

CZĘŚĆ 3: Świadczenie usług związanych z serwisem programu komputerowego - asysty technicznej i serwisowania systemu PlanB – Planowanie, Prognozowanie i Realizacja Budżetu oraz systemu CESARZ Sprawozdawczość budżetowa w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.01.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1.3. do SWZ.

CZĘŚĆ 4: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami – EDICTA w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1.4. do SWZ.

Powiadom znajomego