W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

Wydanie zezwolenia na wykorzystanie drogi (placu, alei) w sposób szczególny (IMiK009)

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy inżynieria ruchu
Komórka odpowiedzialna Wydział Inżynierii Miejskiej i Kontroli

I. Jednostka udzielająca informacji w sprawie:

  • Wydział Inżynierii Miejskiej i Kontroli
    Referat Inżynierii Ruchu
    ul. Legionów 52, 
    tel.: 34 37-07-777, 34 37-07-776, 34 37-07-752 
    e-mail: imik@czestochowa.um.gov.pl 

    Pracownik: Mirosław Anioł

  • Godziny pracy:
    od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

II. Wymagane wnioski i oświadczenia:


III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • regulamin Imprezy,
  • wykaz osób odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg imprezy,
  • program Imprezy,
  • uzgodniony plan zabezpieczenia,
  • potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej,
  • zaopiniowany projekt organizacji ruchu (jeśli jest wymagany).

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

VI. Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

  • Osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Częstochowy:
    ul. Śląska 11/13 
    42-217 Częstochowa

     Godziny przyjęć interesantów:
     - poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 730 do 1530 
     - wtorek od 730 do 1700

VII. Termin załatwienia sprawy:

  • Najpóźniej 7 dni od daty, wskazanej we wniosku, rozpoczęcia wykorzystania drogi w sposób szczególny.
  • W przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego - nie później niż w ciągu miesiąca.
  • W przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej sprawa jest załatwiana nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
    Podstawa prawna ustawa art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2024r., poz. 572).

VIII. Tryb odwoławczy:

  • brak

IX. Uwagi:

  • brak

X. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym;
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych;
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem;
  • Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych;
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
    Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Klauzula informacyjna

Powiadom znajomego