NA009 - Wniosek o wydanie kopii dokumentacji kadrowo - płacowej
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | wydawanie kopii dokumentacji kadrowo-płacowej |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Nadzoru i Administracji |
I. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
II. Wymagane wnioski:
- druk wniosku o wydanie kopii dokumentacji kadrowo - płacowej - F-NA0091
do pobrania: F-NA0091.doc, F-NA0091.pdf
III. Wymagane załączniki do wniosku:
- brak
IV. Wymagane dokumenty do wglądu:
- brak
V. Opłaty:
- brak
VI. Termin załatwienia sprawy:
- miesiąc
VII. Jednostka odpowiedzialna:
- Wydział Nadzoru i Administracji
VIII. Miejsce załatwienia sprawy:
- Archiwum
ul. Focha 19/21,
tel.: 34 37-07-491
e-mail: na@czestochowa.um.gov.pl - Wniosek należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta, ul. Śląska 11/13, pokój 3.
IX. Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku: 730 - 1530
X. Tryb odwoławczy:
- brak
XI. Uwagi:
- brak