W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

OŚR072 - Wydawanie decyzji zatwierdzającej program gospodarowania odpadami wydobywczymi

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy ochrona środowiska, rolnictwo i leśnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa

W związku z zagrożeniem epidemicznym możliwe jest składanie dokumentów w postaci:
- papierowej przez nadanie w placówce pocztowej,
- elektronicznej z podpisem kwalifikowanym na adres info@czestochowa.um.gov.pl
- za pomocą platformy Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej Województwa Śląskiego https://www.sekap.pl. lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP.


I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 10 lipca 2008 r. o odpadach wydobywczych;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

II. Wymagane wnioski:


III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • program gospodarowania odpadami wydobywczymi;
  • pełnomocnictwo – jeżeli w sprawie występuje pełnomocnik;
  • potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej za wydanie decyzji;
  • potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu potwierdzającego pełnomocnictwo;
  • dokument potwierdzający, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym.

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:


VI. Termin załatwienia sprawy:

  • miesiąc/2 miesiące

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:


IX. Godziny pracy:

  • poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530;
  • wtorek: 730 - 1700

X. Tryb odwoławczy:

  • Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

XI. Uwagi:

  • brak

Klauzula informacyjna

Powiadom znajomego