W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

PP017 - Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku ich braku zaświadczenia właściwego organu gminy o zgodności lokalizacji obiektu, w którym będzie prowadzona placówka opiekuńczo-wychowawcza, z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy planowanie przestrzenne
Komórka odpowiedzialna Miejska Pracownia Urbanistyczno-Planistyczna

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

II. Wymagane wnioski:

  • wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zaświadczenia o zgodności lokalizacji obiektu – placówka opiekuńczo-wychowawcza - F-PP0171
    do pobrania: F-PP0171.doc, F-PP0171.pdf

III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • Mapa ewidencyjna obejmująca wnioskowaną działkę/działki z zaznaczonym obiektem i granicami terenu związanego z wnioskowanym obiektem.

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • brak

V. Opłaty:

  • 17 zł w przypadku wydania zaświadczenia;
  • 30 zł od wypisu do 5 stron; powyżej 5 stron – 50 zł;
  • 20 zł od wyrysu za każdą rozpoczętą stronę formatu A4(nie więcej niż 200 zł).

  • W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • 14 dni w przypadku wydania wypisu i wyrysu,
  • 7 dni w przypadku wydania zaświadczenia

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Miejska Pracownia Urbanistyczno-Planistyczna, tel. 34 37-07-888

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • ul. Legionów 52
    tel.: 34 37-07-881 
    e-mail: mpup@czestochowa.um.gov.pl  

    Wnioski należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Częstochowy pokój nr 3, ul. Śląska 11/13.

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530

X. Tryb odwoławczy:

  • Wyłącznie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, wniesione za pośrednictwem Prezydenta Miasta Częstochowy, w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia.

XI. Uwagi:

  • brak

Klauzula informacyjna

Powiadom znajomego