W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Częstochowy

ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa

tel. 34 370 71 00
fax 34 370 71 70


e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
http://www.czestochowa.pl
adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP


NIP Gminy Miasta Częstochowa:
5732745883
REGON Gminy Częstochowa:
151399002
Identyfikator gminy TERYT: 2464011

PS008 - Wydawanie karty ''Rodzina+''

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy zdrowie i sprawy społeczne
Komórka odpowiedzialna Wydział Polityki Społecznej

I. Podstawa prawna:

  • Zarządzenie Nr 887.2016 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie realizacji uchwały Nr 901/L/2014 Rady Miasta Częstochowy z dnia 24 marca 2014 r. w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Częstochowy na lata 2014-2020” w zakresie działań na rzecz rodzin wielodzietnych.

II. Wymagane wnioski i oświadczenia:

  • wniosek o wydanie karty ''Rodzina +'', stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu projektu ''Częstochowa dla rodziny +'' - F-PZS0081
    do pobrania: F-PS0081.doc, F-PS0081.pdf
  • oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Regulaminu projektu ''Częstochowa dla rodziny +'' - F-PS0082
    do pobrania: F-PS0082.doc, F-PS0082.pdf

III. Wymagane załączniki do wniosku:

  • deklarację o sposobie odbierania odpadów a w przypadku jej braku informację o danych administratora lokalu mieszkalnego oraz potwierdzone przez Urząd Skarbowy, roczne deklaracje rozliczeniowe dotyczące podatków od dochodów osobistych za rok ubiegły; w przypadku uczących się członków rodziny, należy okazać do wglądu legitymację szkolną, studencką lub zaświadczenie o pobieraniu nauki, a w przypadku dzieci młodszych akt urodzenia;
  • 2. w przypadku rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka i placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego – dokument potwierdzający przebywanie dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka lub placówce opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego.

IV. Wymagane dokumenty do wglądu:

  • dokumenty potwierdzające tożsamość członków rodziny:
    • w przypadku rodziców dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość;
    • w przypadku uczących się członków rodziny, należy okazać legitymację szkolną, studencką lub zaświadczenie o pobieraniu nauki;
    • w przypadku dzieci młodszych akt urodzenia.

V. Opłaty:

  • za wydanie karty ''Rodzina+'' nie pobiera się opłaty.

VI. Termin załatwienia sprawy:

  • bezzwłocznie

VII. Jednostka odpowiedzialna:

  • Wydział Polityki Społecznej

VIII. Miejsce załatwienia sprawy:

  • Urząd Miasta Częstochowy 
    Biuro Obsługi Interesanta (parter, stanowiska 4) (grupa B) 
    ul.Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa

IX. Godziny pracy:

  • od poniedziałku do piątku: 730 - 1530;

X. Tryb odwoławczy:  

  • brak

XI. Uwagi:


Klauzula informacyjna

Powiadom znajomego